• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Навчання в умовах карантинних обмежень

Відповідно до тимчасового порядку організації освітнього процесу в умовах карантину, прийнятого на засіданні педагогічної ради Воскресенського НВК, при переході до навчання з використанням дистанційних засобів, освітній процес здійснюватиметься з використанням платформи Нові знання (nz.ua); для організації онлайн - зв'язку середовище meet.google.com

Тимчасовий порядок організації освітнього процесу у КУ«Воскресенський навчально-виховний комплекс «спеціалізована школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Воскресенської сільської ради Пологівського району Запорізької області


на період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

Даний порядок розроблений відповідно до статті 40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», постанови Головного державного санітарного лікаря України від 30.07.2020 № 42 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), листа МОН України від 05.08.2020 №1/9-420 «Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році» з метою забезпечення інфекційної безпеки у освітньому закладі та організації повноцінного освітнього процесу.

Цей порядок діє у разі встановлення Державною комісією з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій «зеленого» рівня епідемічної небезпеки.

Даний порядок буде розміщено при вході до закладу та на сайті школи. Про будь-які зміни щодо встановлених обмежень та умов організації освітнього процесу буде повідомлено через офіційні сторінки в мережі Інтернет та при вході до НВК.

І. Вхідний скринінг та правила поведінки персоналу

1. Усі працівники НВК заходять через вхід біля кабінету заступника директора школи.

2. Увесь персонал проходить термометрію на вході перед початком робочого часу (за 30 хвилин) із занесенням даних до щотижневого аркуша контролю термометрії.

3. Вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів).

4. Медична сестра Кодак О. В. оглядає персонал перед початком роботи на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей).

5. У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з вищевказаними симптомами співробітник до роботи не допускається. Про такий випадок медична сестра Кодак О.В. повідомляє директора НВК та робить відмітку у аркуші контролю термометрії про недопущення до роботи.

6. При виявленні підвищеної температури тіла (вище 37,1 С) або респіраторних симптомів вдома працівник НВК повідомляє свого безпосереднього керівника та не виходить на роботу, невідкладно звертається до свого сімейного лікаря.

7. Для вирішення питань, що не потребують особистої присутності, максимально використовувати засоби зв’язку (Інтернет, телефон). Близькі контакти між персоналом обмежуються.

8. У разі відсутності медичної сестри вхідний скринінг працівників проводить спеціаліст з охорони праці Мальченко Л.Л. .

9. У НВК організовано забезпечення засобами індивідуального захисту всіх працівників ( із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці кожного працівника). Зміна масок кожні три години.

10. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування коридорами школи використання захисних масок є обов’язковим.

11. Якщо працівники користуються масками багаторазового викорис-тання, то обов'язково повинні мати герметичні пакетики (zip-пакет, або папка на кнопці, тощо) з позначками «Для використаних масок», «Для нових ( чи запасних) масок». Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакетик.

ІІ. Вхідний скринінг здобувачів освіти на наявність ознак інфекційного захворювання

1. Відповідальність за прихід до НВК здорової дитини (з нормальною температурою тіла [до 37,0 С], відсутністю наявних симптомів гострого респіраторного захворювання [кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей] ) несуть батьки.

2. Зустріч здобувачів освіти здійснюється на шкільному подвір’ї за 20 хвилин до початку навчання відповідальною особою (вчителем, за окремим графіком, затвердженим директором школи). Застосування засобів захисту (масок, щитків, респіраторів, рукавичок) при таких контактах недоцільне.

3. Відповідальна особа проводить візуальний огляд дитини на наявність симптомів інфекційного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей), запитує про самопочуття, температуру тіла у дитини та/або дорослого, який її супроводжує.

4. Вхід до школи здійснюється лише за умови використання засобів індивідуального захисту (захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно, або респіратора). В школу заходять тільки учні, вчителі та персонал.

5. Вхід в освітній заклад батьків, бабусь, дідусів з початком навчального року суворо заборонено, окрім осіб, які супроводжують дітей з особливими освітніми потребами. Спілкування педагогічних працівників із батьками здійснюється дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв’язку, або на шкільному подвір’ї.

6. З метою впровадження заходів щодо застосування практики соціального дистанціювання та уникнення скупчення, спрямованих на мінімізацію контактування з іншими особами, у школі запроваджується відкриття чотирьох входів та гнучкий графік початку навчальних занять для різних категорій здобувачів освіти. Для кожного класу визначено свій вхід до школи, і схема руху лише одними сходами. Довільно пересуватися по школі не дозволяється.

Входи/виходи закріпленні за класами

Блоки

Час приходу в НВК

Відповідальні

з

по

1-4 класи

8.20

8.30

класоводи

5-11 класи

7.40

7.55

Класні керівники,

Відповідальні вчителі (за графіком)

Старша дошкільна група

7.00

7.30

Вихователі, за графіком

6.4. Початок навчальних занять у НВК:

Час роботи

Початкова школа (1-4 класи)

8.30

Основна та старша (5-11 класи)

8.00

ГПД

12.00

7. Якщо у відповідальної особи виникає підозра щодо наявності у здобувача освіти інфекційного захворювання, то його відправляють до входу №1, біля якого медична сестра Кодак О.В. проведе вимір температури тіла безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів).

8. Якщо у здобувача освіти визначено температуру тіла вище 37,0 С або наявні інші симптоми респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) дитина до занять не допускається:

- якщо дитина прийшла у супроводі дорослого, вона відправляється додому з рекомендацією звернутись до сімейного лікаря;

- якщо дитина прийшла без супроводу дорослого, то на здобувача освіти одягається медична маска і медична сестра проводить його до кімнати ізоляції. По телефону викликаються батьки дитини та у разі необхідності – швидка медична допомога. Після чого черговим адміністратором і батьками приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров’я.

9. Медична сестра Кодак О.В. веде облік таких здобувачів освіти.

10. Після того, як здобувач освіти з підвищеною температурою тіла або респіраторними симптомами був відсторонений від освітнього процесу, до школи дитина може повернутись лише після одужання та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що вона здорова та може бути допущена до відвідування закладу освіти.

11. Адміністрація школи і медична сестра щоденно проводять моніторинг та аналіз відвідування занять здобувачами освіти з метою раннього виявлення збільшення захворюваності.

ІІІ. Організація освітнього процесу у НВК

1. Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування коридорами школи використання захисних масок є обов’язковим. Зміна масок кожні три години.

2. Якщо у дітей будуть маски багаторазового використання, то обов'язково мати герметичні пакетики (zip-пакет, або папка на кнопці) з позначками «Для використаних масок», «Для нових ( чи запасних) масок». Для нової (запасної) одноразової маски також повинен бути пакетик.

3. Для використаних одноразових масок у НВК є спеціальні урни.

4. Для мінімізації пересування здобувачів освіти у приміщеннях школи за кожним класним колективом закріплений навчальний кабінет для проведення усіх уроків, за виключенням інформатики, фізичної культури, предмету «Захист України» та технічної праці:

Кабінети, закріпленні за класами:

Класи

Кабінети

Старша дошкільна група

7,8

1

6

4

1

3

3

4

5

5

12

6

13

10

18

8

11

9

9

10

17

11

16

5. Освітній процес у НВК організовується через поєднання традиційної освіти та елементів дистанційного навчання. Облік відвідування, успішності, змісту уроку, домашніх завдань здійснюється на платформі «Нові знання» (nz.ua). Інформація за темою уроку, змістом уроку посилання на презентації, відео, он-лайн тести приєднується на цю платформу, що дозволить учням опрацьовувати теоретичну частину вдома.

6. В разі посилення карантинних заходів, які зроблять неможливим відвідування школи («червона зона»), навчальний процес здійснюється з використанням дистанційних засобів. Основні форми дистанційного навчання – це синхронне, асинхронне та гібридне (комбіноване). Здобувачі освіти самі можуть структурувати проходження того матеріалу, який їм потрібно засвоїти у межах однієї тем в умовах асинхронного навчання. Наприклад, повертатись до попередніх уроків, шукати додаткову інформацію, конспектувати тощо у зручний для них час за гнучким графіком.

7. Згідно розкладу уроків, складеного у школі, та часу проведення уроків здобувачі освіти повинні отримати он-лайн-консультації у синхронному режимі.

8. Навчання у 1-4 класах – це групова робота в класі протягом 35 хвилин (1 класи) та 40 хвилин (2-4 класи) з більшості навчальних предметів та винесення певних предметів на самостійне вивчення дистанційно в асинхронному та гібридному режимі (за вибором вчителя).

9. Пересування школою при поділі груп на уроках інформатики здійснюється так: одна група залишається у кабінеті, закріпленому за класом, а інша, з вчителем, переходить до спеціалізованого кабінету після дзвоника на урок, коли коридори вільні, і повертається назад за кілька хвилин до закінчення уроку, коли в коридорах ще не відпочивають учні. Дозволено переміщення по класах та при виконанні практичних робіт на уроках хімії, фізики

10. Забезпечується використання розмітки на підлозі, що полегшує організацію двостороннього руху коридорами, виокремлення зон переміщення для різних вікових категорій здобувачів освіти.

11. Тривалість перерв у 1-4, 5-11 класах збільшена до 20 хвилин, при цьому половину перерви учні знаходяться в класі, а половину – в коридорі: у той час, коли діти в коридорі, здійснюється 10-хвилинне провітрювання класів. У такий спосіб забезпечується асинхронне перебування учнів в коридорах.

12. За умови сприятливої погоди здобувачі освіти під час перерв перебувають на свіжому повітрі на шкільному подвір’ї у присутності вчителя, що буде проводити наступний урок.

13. Ранкові зустрічі у 1-3-х класах за сприятливих погодних умов проводяться на свіжому повітрі.

14. Розклад дзвінків:

№ уроку

Час

для учнів 1-х класів

1

2

3

4

5

для учнів 2-4-х класів

1

2

3

4

5

6

для учнів 5-11-х класів

№ уроку

Час

1

2

3

4

5

6

7

15. Запроваджується гнучка структура навчального року з можливістю внесення змін до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів, з урахуванням епідеміологічної ситуації.

16. Передбачене уникання організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями: зменшення кількості комунікаційних вправ, групових ігор, що передбачають тактильний контакт, проведення ранкових зустрічей із дотриманням соціальної дистанції, за можливості, на свіжому повітрі тощо.

17. За можливості, передбачається організація проведення навчальних занять з окремих предметів на відкритому повітрі.

18. На вході до НВК та у його приміщеннях передбачається розміщення інформаційних матеріалів щодо профілактики коронавірусної хвороби СОVID-19.

19. При організації роботи груп продовженого дня:

- враховувати відповідні пункти даного положення, надаючи пріоритет активностям на свіжому повітрі;

- планується проведення вихователями додаткових занять щодо профілактики вірусних захворювань для дітей;

- буде розроблено графік прогулянок, спрямований на мінімізацію контактування з іншими групами дітей.

20. Батьки можуть забирати дітей, які відвідують групи продовженого дня, у два етапи: перший – ; другий - , заздалегідь попередивши вихователя.

ІV. Організація дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів у НВК

1. Основним заходом гігієни рук в умовах школи є миття рук з милом.

2. Використання антисептику доцільне лише в тому випадку, коли немає доступу до води та мила.

3. Протирання рук вологими серветками з метою знезараження або в якості заміни миття рук недоцільне та неефективне.

4. Тертя рук з милом повинно тривати не менше 30-40 секунд.

5. Кожна санітарна кімната забезпечується рукомийником, який обладнаний рідким милом в дозаторі та одноразовими рушниками.

6. Передбачається проведення навчання працівників закладу та здобувачів освіти щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, контроль за виконанням цих вимог.

7. Зорганізується централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Використані маски та рукавички».

8. На вході до всіх приміщень організовуються місця для обробки рук антисептичними засобами: учні 1-4 класів за участю вчителя, учні 5-11-х класів у присутності вчителя. Обробка рук антисептиком проводиться методом втирання протягом 30 секунд.

9. У разі виникнення потреби або необхідності залишити приміщення школи користуємося тільки центральним входом.

10. Вихід із школи передбачено тільки по завершенні навчальних занять.

V. Організаціяпитного режиму та харчування

1. У період карантину організація питного режиму відбувається із використанням індивідуального (пляшки з водою) посуду.

2. З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) за кожним класним колективом закріплено відповідну перерву для харчування. Графік харчування здобувачів освіти такий:

Години

Класи

Відповідальні

3. Організація харчування шляхом самообслуговування на період карантину не дозволяється.

4. У їдальні забезпечується відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

5. Вхідний скринінг персоналу харчоблоку:

- увесь персонал проходить термометрію перед початком робочого часу (за 30 хвилин) із занесенням даних до щотижневого аркуша контролю термометрії;

- вимір температури тіла проводиться безконтактним термометром на ділянці зап’ястка або бокових частин шиї (враховуючи інструкцію про використання термометрів);

- у разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з симптомами гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) співробітник до роботи не допускається, а в аркуші контролю термометрії робиться відмітка про недопущення до роботи. Контроль за виконанням цих вимог здійснює ______

6. Усі працівники харчоблоку працюють у засобах індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразових рукавичках, які змінюють після кожної дії (виробничого процесу на харчоблоці їдальні), не пов'язаних між собою. Засоби індивідуального захисту є у наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці кожного працівника.

7. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник харчоблоку ретельно миє руки з милом або обробляє антисептичним засобом.

8. У НВК організовується централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та поліетиленовими пакетами з яскравою відміткою «Використані маски та рукавички» з подальшою утилізацією.

9. Працівник їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок, забезпечений засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками.

10. При організації харчування працівники їдальні суворо дотримуються правил особистої гігієни: рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук, тощо.

11. З працівниками харчоблоку передбачається проведення навчання щодо одягання, використання. зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації. Відповідальність за виконанням цих вимог несе завідувачка ви-робництва їдальні.

12. Забезпечення працівників їдальні засобами індивідуального захисту (захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками, антисептиком, безконтактним термометром тощо) здійснює виконавець послуг харчування.

VI. Організація підвезення учнів та працівників закладу освіти

1. Забезпечити водія автобуса засобами індивідуального захисту (захисною маскою або респіратором, антисептиком для рук)

2. ___________щоденно контролювати стан здоров’я водія та не допускати до роботи, якщо температура його тіла вище 37, 20С.

3. Водію автобуса щоденно проводити дезінфекцію до початку та в кінці робочої зміни.

4. Вхід в салон автобуса дозволено тільки в захисній масці або респіраторі.

5. Слідкувати за наповнюваністю транспортного засобу. Кількість пасажирів повинна відповідати кількості місць для сидіння.

Питання, які залишилися поза межами цього порядку, вирішуються індивідуально з черговим адміністратором.

Кiлькiсть переглядiв: 66

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Червень 2022 Наступна
ПВСЧПСН
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930