Рекомендації учителям – предметникам щодо організації роботи з п’ятикласниками

v Враховуйте труднощі адаптаційного періоду.

v Не перевантажуйте учнів надлишком домашніх завдань.

v Пам’ятайте правило: домашня робота повинна приносити відчуття задоволення учню, стимулювати успіх. Не перевантажуйте дітей завданнями, диференціюйте їх.

v Слідкуйте за темпом уроку – високий темп заважає багатьом дітям у засвоєнні матеріалу.

v Розвивайте уміння і навички, навчайте дітей правильно навчатися.

v Ніколи не використовуйте оцінку як засіб покарання учня. Оцінка досягнень повинна бути орієнтацією на успіх, сприяти розвитку мотивації до навчання, а не її зниженню.

v Помічайте позитивну динаміку в розвитку кожної окремої дитини ( не можна порівнювати « Машу з Петею), можна – « Петю вчорашнього і сьогоднішнього).

v Розвивайте навички самоконтролю, уміння оцінювати свою роботу та роботу класу. Не бійтесь визнавати свої помилки. Постійно аналізуйте всі плюси та мінуси в своїй роботі.

v Урізноманітнюйте методику роботи в групах, парах, і індивідуально.

v Не створюйте психотравматичних ситуацій при виставленні оцінок за контрольні роботи, за семестр і т. д., виставляйте оцінки не формально, а з врахуванням індивідуальних особливостей та досягнень кожного учня.

v Поряд з оцінкою частіше використовуйте позитивні оціночні судження ( «молодець, гарна відповідь» і т.д.)

v Не використовуйте щоденник для запису дисциплінарних зауважень ( знайдіть індивідуальні форми роботи з дитиною та батьками), контролюйте своєчасність записів, щоденно перевіряйте наявність завдання на наступний день.

v Використовуйте систему заохочень, а саме: фотографії найкращих учнів, грамоти, подяки батькам ( усні, письмові), позитивні записи в щоденнику.

v Підтримуйте зв’язок з класним керівником, довідуйтесь про проблеми дитини, сімейні стосунки.

v Грамотно використовуйте щоденник учня для зв’язку з батьками.

v Враховуйте в плануванні навчальної роботи динаміку розумової працездатності п’ятикласника протягом дня, неділі.

v Враховуйте індивідуальні психологічні особливості дитини: темперамент та пов’язані з ним «працездатність», темп, перемикання, особливості уваги, рухова активність і т.д.

v Завдання вчителя – знати труднощі в засвоєнні навчального матеріалу, своєчасно прийти на допомогу.

v Не забувайте: « Учень та вчитель – союзники. Навчання повинне бути безконфліктним». Навчайтесь навчати не навчаючи.

Кiлькiсть переглядiв: 866

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930