v Враховуйте труднощі адаптаційного періоду.
v Не перевантажуйте учнів надлишком домашніх завдань.
v Пам’ятайте правило: домашня робота повинна приносити відчуття задоволення учню, стимулювати успіх. Не перевантажуйте дітей завданнями, диференціюйте їх.
v Слідкуйте за темпом уроку – високий темп заважає багатьом дітям у засвоєнні матеріалу.
v Розвивайте уміння і навички, навчайте дітей правильно навчатися.
v Ніколи не використовуйте оцінку як засіб покарання учня. Оцінка досягнень повинна бути орієнтацією на успіх, сприяти розвитку мотивації до навчання, а не її зниженню.
v Помічайте позитивну динаміку в розвитку кожної окремої дитини ( не можна порівнювати « Машу з Петею), можна – « Петю вчорашнього і сьогоднішнього).
v Розвивайте навички самоконтролю, уміння оцінювати свою роботу та роботу класу. Не бійтесь визнавати свої помилки. Постійно аналізуйте всі плюси та мінуси в своїй роботі.
v Урізноманітнюйте методику роботи в групах, парах, і індивідуально.
v Не створюйте психотравматичних ситуацій при виставленні оцінок за контрольні роботи, за семестр і т. д., виставляйте оцінки не формально, а з врахуванням індивідуальних особливостей та досягнень кожного учня.
v Поряд з оцінкою частіше використовуйте позитивні оціночні судження ( «молодець, гарна відповідь» і т.д.)
v Не використовуйте щоденник для запису дисциплінарних зауважень ( знайдіть індивідуальні форми роботи з дитиною та батьками), контролюйте своєчасність записів, щоденно перевіряйте наявність завдання на наступний день.
v Використовуйте систему заохочень, а саме: фотографії найкращих учнів, грамоти, подяки батькам ( усні, письмові), позитивні записи в щоденнику.
v Підтримуйте зв’язок з класним керівником, довідуйтесь про проблеми дитини, сімейні стосунки.
v Грамотно використовуйте щоденник учня для зв’язку з батьками.
v Враховуйте в плануванні навчальної роботи динаміку розумової працездатності п’ятикласника протягом дня, неділі.
v Враховуйте індивідуальні психологічні особливості дитини: темперамент та пов’язані з ним «працездатність», темп, перемикання, особливості уваги, рухова активність і т.д.
v Завдання вчителя – знати труднощі в засвоєнні навчального матеріалу, своєчасно прийти на допомогу.
v Не забувайте: « Учень та вчитель – союзники. Навчання повинне бути безконфліктним». Навчайтесь навчати не навчаючи.
Превентивна зустріч з працівниками поліції
Година спілкування «Україно - ти для нас єдина»
Усі НовиниКвітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |